Tovább a tartalomra
október 31, 2018 / baranyoszsuzsa

Hogyan ne válasszon kozmetikust csak azért, mert a fodrászával dolgozik együtt?

Az idő pénz Önnek is. Amikor elmegy a fodrászához és beugrik a vele együtt (egy szalonban) dolgozó kozmetikushoz egy szempillafestésre, akkor megspórolja a dupla bejelentkezés. Amíg hat a hajfesték, addig a szempillája is vakító fekete, vagy kékesfekete lesz.

 

Ennyi idő elég a bajusz gyantára, vagy akár a lábra is. Igaz, hogy nem lesz boldog a kozmetikus, ha a hajfestékkel összekeni a kezelőágyat, vagy annak a huzatját, de mindent a vendégért.

 

Miért van az, hogy sok vendég a fodrászához kér időpontot, és ha pont nincs senki a kozmetikusnál, akkor az üres járatot kitölti valamelyik szolgáltatásával?

 

Jobb esetben a vendég kér időpontot mind a két szolgáltatóhoz. Itt már csak akkor lehet gond, ha valamelyik csúszik. Olyankor borul minden. Mindenki ideges, kapkod. Pont nem az történik, amiért a vendég a legtöbbször elmegy egy kozmetikába.

 

Nem tud pihenni, pedig jó esetben a kozmetika a nyugalom szigete. Megpihenni jönnek a vendégek, a folyamatos rohanásból kikapcsolódni. Ellenben, hogy lehet úgy pihenni, hogy közben a fodrászatban megy a hajszárító, és a fodrász és a székében ülő vendég felváltva próbálják túlkiabálni egymást.

 

A másik gond pont a haj, ami valahogy mindig bekerül az olyan kozmetikákban, amik a fodrászattal együtt működnek. Erre egyszerűen nincs megoldás. Hiába van ajtó a két helység között a rövid, pici hajaknak ez nem akadály.

 

Ráadásul a fodrászat és kozmetika között ingázó vendégeknél nem működik a papucs rendszer. A cipőjük talpára is ráragad a haj, ami utána a kezelőágyon hullik le. Kozmetikus legyen a talpán, aki ilyenkor tökéletes tisztaságot tud teremteni. Ma már pedig ez alap követelmény.

 

Régen a szövetkezeti időszakokban sokkal kisebbek voltak az elvárások. Egyszerűen nem volt összehasonlítási alap.

 

Természetesen egy kezdő kozmetikusnak, vagy fodrásznak óriási segítség egy tapasztalt kolléganő, aki ajánlja őt a vendégeinek. Könnyebb így kialakítani egy állandó vendégkört. A gond csak akkor van, ha valamiért az egyik másik helyre megy, és a vendégnek választania kell. Két helyre fog járni, vagy marad, és az új jövevényhez jár tovább.

 

Amikor voltak még szövetkezetek sokan az első munkahelyükről mentek nyugdíjba.

 

Most a vendégé a döntés. A lényeg, hogy igényeinek megfelelő helyet és szakembereket találjon.   Hihetetlenül fontos, hogy a pénzével szavaz. A gond gyakran csak az, hogy sokszor nem is tudja, hogy neki több is járhat.

 

A kozmetikus választás bizalmi kérdés. Akinek fontosabb megspórolni valamennyi időt, vagy pénzt gyakran pont rosszul jár. Nem telefonál kétszer, de lehet, hogy ennél sokkal több időt veszít a várakozással. Olcsóbb helyet keres és közben alacsonyabb minőségi szolgáltatást kap. Nem egyszerű, de ha sikerül fodrászból és kozmetikusból is megtalálni az „igazit” általában a hölgyek a világ végére is utánuk mennek.

 

Kitartást és sok szerencsét kívánok a keresgéléshez!

 

Szeretettel,

Bárányos Zsuzsa

Kozmetikus, elektrokozmetikus, a hatékony alakformálás és bőrfiatalítás szakértője

06 20 396 1953

www.zsirbontas-zsirfagyasztas.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: