Tovább a tartalomra
augusztus 31, 2015 / baranyoszsuzsa

Szeretem a vendégeimet

A kozmetikus egy szolgáltatást végez, de biztos, hogy csak ennyi?

Abban az esetben, ha csak ennyi lenne, akkor szinte mindegy lenne, hogy melyik kozmetikushoz jár a vendég.
Természetesen nem ilyen egyszerű, mert minőségi különbségek vannak elvégzett munkák között. Arról nem is beszélve, hogy a kínálat is nagyon változó, de a lényeg nem itt van szerintem.

A kozmetikus egy nagyon fontos segítő munka. Általában itthon kevesen kérnek segítséget, fordulnak segítő szakemberhez.
Igen, előfordult már, hogy felvetettem egy vendégnek, hogy szakemberhez kellene fordulnia. Mit kaptam ezért…
Az „én nem vagyok hülye…” kezdetű mondat többször elhangzott. Ellenben nagyon fontos a vendégnek is tudnia, hogy a kialakult helyzetnek oka van. Nem véletlen van 10-20 kiló súlyfelesleg valakin.

Amíg az egészségügyben dolgozó szakembereket csak végső esetben keresik fel legtöbben, kozmetikushoz elmenni elfogadott jelenség. A csendben, a nyugalomban, az intim légkörben a legtöbb vendég beszélni kezd.

Köszönöm, és hálás vagyok a vendégeimnek a bizalomért. Ami ott kezdődik, hogy pont engem választ. Sokszor több száz kilométert utazik, hogy találkozhassunk. Nem azért, mert évek óta hozzám jár, és ragaszkodik még akkor is, amikor külföldön éli mindennapjait. Az első találkozáshoz is átlépi a határt, vagy valamelyik vidéki városból, községből érkezik. Korán kell, órákat tölt tömegközlekedésen vagy az autójában.

Amikor először hívott új vendég külföldről komolyan elgondolkoztam, hogy felvegyem-e a telefont. Vannak azok a fránya lehúzós hívások. A telefonszám meg olyan volt, ami addig még életemben nem láttam. Abu Dhabiból érkezett a hívás. Nagy levegőt vettem, és felvettem a telefont. Egy nagyon kedves női hang szólalt meg. Azonnal megnyugodtam, azóta sok hasonló eset történt.

Érdekes, hogy kolléganőimtől sok panaszt hallok a vendégeikre. Ilyenek, olyanok. Be kell, hogy valljam, hogy nekem nagyon jó fej vendégeim vannak. Legtöbbször már az első alkalommal úgy beszélgetünk, mintha régi ismerősek lennénk.

Keresik a megoldást a problémáikra, nemcsak várják, hogy magától megoldódjanak.

Fórumokat olvasnak, és nem mindent hisznek el a leírtakból.

Sokszor komoly kutatómunkára képesek azért, hogy megfejtsék, hogy ki is az a Rubellit.

Hajlandóak változtatni. Tudják, hogy ha, mindent ugyanúgy csinálnak, mint korábban, kicsi az esély a sikerre.

Nem rettennek vissza a lehetetlennek látszó kihívástól. Pillanatnyilag is van egy vendégem, aki 70 kilót készül fogyni. Tudom, hogy ez nem annyira egyedieset, de neki már negyvenet sikerült is.

Kitartóak. Nem egy alkalomtól várják a csodát. Előfordul mégis gyakran, hogy egy alkalom is „csodát” hoz. Természetesen ez mindig inkább a vendég érdeme, mint az enyémé. Az ő harca, én csak fogom a kezét közben.

Elszántak. Nem érdekli őket, ha a párjuk szerint biztosan közelebb is van kozmetikus. Ráadásul sok vendégem férfi, akik miután lefogytak, a feleségüknek is megadják a telefonszámomat.

Szeretem a vendégeimet nem azért, mert belőlük élek. T udom, van akinek ez is elég indok lenne.

Szeretem a vendégeimet, mert dolgunk van egymással.

Érezze Magát jól a bőrében!
Szeretettel:
Bárányos Zsuzsa
Kozmetikus, elektrokozmetikus a hatékony alakformálás és bőrfiatalítás szakértője

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: