Zsírfagyasztás kupon még egyszer

Eldöntöttem, hogy nem írok többet a zsírfagyasztás kuponról.
Akkor most mi történt, hogy mégis ezt teszem?
Két hete felhívott egy vidéki kolléganő. Lassan három éve, hogy megismerkedtünk. A tavaszi Beauty Kiállításon tartottam az ultrahangos kavitációs zsírbontásról előadást. Megvárt után, és egy jót beszélgettünk.
Most azért keresett meg, mert zsírfagyasztó gépet készül venni, és kinézett magának egyet, és megkért, hogy mondjak véleményt róla. Sajnos le kellett beszélnem erről a gépről, mert a megvásárlása egyértelműen rontotta volna a hitelességét a vendégei szemében. Nem volt jó érzés, azt mondani neki, hogy ne vásárolja meg ezt a gépet. Megígértem cserébe, hogy segítek keresni neki egy jó minőségű gépet.
Néhány nappal később felhívott egy forgalmazó cég képviselője, hogy ajánlana nekem egy gépet, teljesen más kezelésről volt szó. Elkezdtünk beszélgetni, és kiderült, hogy ők is forgalmaznak zsírfagyasztó gépeket. Azonnal eszembe jutott az ígéretem, és kértem leírást a zsírfagyasztó gépről. Amikor megkaptam, és elolvastam, nem jutottam szóhoz. A gép leírása tele volt durva hibákkal, és „kölcsön vett” előtte-utáni képekkel, a kezelések eredményeiről.
Jeleztem a cégnek, és felajánlottam, hogy nagyon szívesen segítek kijavítani a durva hibákat. Nem pénzért, hanem azért, hogy a kolléganők, aki majd megkapják a leírást, ne tévesen legyenek informálva.
Kellemes meglepetés ért, mert nem csak udvariasan megköszönték, hanem néhány nap múlva a cég vezetője felhívott, hogy élnének az ajánlatommal.
Nagyon örültem neki, hogy időt és energiát szánnak arra, hogy a kozmetikusok, akik tőlük vásárolnak, minél kevesebb hibával találkozzanak a kezelések elméletének leírásában.
Most megkérdezheti, hogy mi köze ennek a két eseménynek a zsírfagyasztás kuponokhoz.
Amikor beszélgettem a forgalmazó cég képviselőjével szóba kerültek a fagyásgátló kendők. Először nem is értettem, amikor azt mondata, hogy ők nem forgalmaznak ilyet, a kozmetikusok szerezzék be máshol.
Valamit, ami nélkül nem lehet biztonságosan használni a zsírfagyasztó gépet, nem árulnak hozzá?
Arra hivatkozott, hogy meg lehet ezt máshogy is oldani. Különben is a kozmetikusok nem akarnak ilyen dolgokat megvenni, hogy alacsonyan tudják tartani az árakat.
Itt kezdtem el azon gondolkozni, hogy akkor kinek a felelőssége, amikor egyre több olyan estről hallok, hogy zsírfagyasztás során a vendég maradandó károsodást szenvedett el. A szépségszalon dolgozóié, aki az oktatáson azt hallották, hogy nem kell fagyásgátló kendő, mert ki lehet helyettesíteni fagyásgátló kendőnek látszó tárggyal? A forgalmazóé, aki ezt tanítja?
Természetesen jeleztem, hogy szerintem nekik ragaszkodni kellene a zsírfagyasztó kezeléseknél a fagyásgátló kendőhöz. Ebben maradtunk, forgalmaznak fagyásgátló kendőt. Már érdemes volt a kérdéssel foglalkozni.
Ma találtam a leveleim között egy üzenetet azzal kapcsolatban, hogy a hölgy egy zsírfagyasztás után milyen tüneteket tapasztalt magán, és, hogy ez normális-e.
Elég gyorsan sikerült telefonon beszélnünk, és most itt érnek össze a szálak.
Zsírfagyasztás kupont vásárolt, azzal vette egy szépségszalonban igénybe a zsírfagyasztást. Előtte utána olvasott, a kezelés folyamán sem tapasztalt semmi gyanúsat. Csak másnap kezdett el fájni a kezelt terület. Két felhelyezést végeztek rajta, mind a két oldalon megjelent az érzékenység, a vörösség, a kellemetlen befeszülés, és a fájdalom. Ennek öt napja, és ma talán már kicsit enyhültek a panaszok. Mondtam, hogy orvoshoz kellene mennie, sőt már vasárnap, amikor előjöttek a tünetek, akkor kellett volna elmennie.
A beszélgetés közben kiderült, hogy a szépségszalonban nem használtak a zsírfagyasztáshoz fagyásgátló kendőt. Glicerinnel kenték be a bőrét, erre tettek valamit, és már el is kezdődött a zsírfagyasztás. Felhelyezték a vákuumos kezelőfejet, és húsz perc múlva levették, a másik oldalon is ugyanígy történt a kezelés.
Most akkor jöjjön egy kis matematika.
Mivel 90% kedvezménnyel vásárolta meg a kezelést a hölgy kupon segítségével. A három alkalmas bérlet ára alapján ez a zsírfagyasztás 2300 Ft-ba került neki. Általában a kuponos cégek az összeg 50%-áért viszik a szépségszalonokba a vendégeket. 1150 Ft-ból sajnos nem lehet megvásárolni két darab fagyásgátló kendőt.
Akkor most kié a felelősség, és még ki tudja, hogy hányan jártak, vagy járnak még így?
Mi a megoldás?
A megoldás Önnél van, kedves Olvasó.
Kérem, hogy nagyon vigyázzon Magára!
Lehet, hogy jól hangzik egy kedvező ajánlat, de most komolyan el tudja képzelni, hogy szépségszalonok hosszútávon veszteséget fognak termelni maguknak?
Egyszerűen ez nem lehetséges, mert csődbe mennek.
Az olcsó árnál sokkal többet ér az Ön egészsége. Örüljön neki, és vigyázzon rá.
Érezze Magát jól a bőrében!
Szeretettel:
Bárányos Zsuzsa
06/20-396-1953
http://www.zsirbontas-zsirfagyasztas.hu
Vélemény, hozzászólás?