Tovább a tartalomra
október 12, 2014 / baranyoszsuzsa

Zsírfagyasztás, és a hét főbűn, amit elkövetnek szépségszalonok VII.

A felelősség fel nem vállalása

Amikor ezt a blog sorozatot terveztem, még nem gondoltam, hogy ilyen hamar a végére érek. A legnagyobb nehézség számomra az volt, hogy a főbűnöket rangsorba állítsam. Be kell, hogy valljam, hogy nem is sikerült igazán. Annyira fontos kérdésekről volt szó a zsírfagyasztással kapcsolatban, hogy én úgy érzem, hogy nem lehetséges rangsorolni őket.
Megpróbáltam, és úgy érzem, hogy sikerül is. Igaz, hogy néhány főbűnt nyugodtan fel lehetne cserélni a sorrendben, mert mind nagyon fontos.
Egyértelmű számomra, hogy a vendég biztonsága a legfontosabb nem csak a zsírfagyasztás, hanem bármely elektrokozmetikai kezelés során. Ezért is lett az egyes számú főbűn a “A vendég biztonságának figyelmen kívül hagyása”. Az első mindig a biztonság, természetesen az eredményesség is nagyon fontos, de semmi esetre sem mehet a biztonság kárára.
A második főbűn nálam a “Sarokdísz, vagy zsírfagyasztó gépnek látszó tárgy a szépségszalonokban”, mivel ha nem alkalmas a gép a zsírfagyasztásra, akkor hiába csilivili, a várt eredmény el fog maradni. Az már egy jó kérdés, hogy a zsírfagyasztást végző kozmetikus tudását minősíti-e, hogy megvásárol, egy zsírfagyasztó gépnek látszó tárgyat. Azzal tisztában kell lenni, hogy a kozmetikus nem mérnők. Nem tudja, hogy pontosan milyennek kell lennie egy zsírfagyasztó gépnek. Addig biztosan nem, amíg nem dolgozott vele néhány hónapot. Korábbi tapasztalataim alapján elmondhatom, hogy néhány évvel korábban, ha egy forgalmazó azt mondta egy teljesen új technológiáról, hogy ez a gép úgy vagy úgy működik az igaz is volt. Sajnos már nincs így. A forgalmazók egymásnak gyökeresen ellentmondó állításai között kozmetikus legyen a talpán, ha ki tud igazodni.
Azért merem ezt állítani, mert én is találkoztam zsírfagyasztó gépnek látszó tárggyal. Látszólag minden megvolt benne, ami kell, csak eredménye nem volt a kezelésnek. Ráadásul sikerült egy olyan gépet kifognom, ami konstrukció hibán kívül, gyári hibás is volt. Ilyenkor jönnek a nagy felismerések. A gyári hibája azt volt, hogy rossz volt benne a szivattyú, aminek hatására nem hűtött, csak az átvételkor. Az első próbakezelésnél már fűtött a gép. A fagyásgátló kendő megvédte a vendég bőrét, és ment a szervizbe a gép. A nagyobb felismerések ekkor következtek be, hogy kicsi a szivattyú, vékonyak a csövek, amelyeken a hűtőfolyadék kering. Egyértelmű volt számomra, hogy a gyári hibát hiába orvosolják, és cserélik ki a szivattyút a zsírfagyasztás nem fog működni. Nem volt más lehetőség gépet kellett cserélni.
A másik gépnél komoly információ hiánnyal szembesültem. Soha nem fogom megtudni, hogy a forgalmazó nem volt elég figyelmes, vagy a gyártó cég tartott vissza információkat, de ott álltam egy géppel, amiről tudtam, hogy tökéletes, csak azt nem, hogy melyik vendégnél, milyen értékeket kell beállítanom a leghatékonyabb eredmény elérése érdekében.
Engem nem abból a fából faragtak, hogy egy ilyen kihívás megrémítsen. Igaz, hogy hónapjaim mentek arra rá, hogy pontosan kikísérletezzem, hogy milyen zsírvastagságnál, hány fokon ideális fagyasztani.
Régebbi vendégeimnek köszönhetem, hogy szorgalmasan jártak zsírfagyasztásra, és mivel tisztában voltak azzal, hogy most tesztelem, hogy hogyan tudok minél eredményesebben kezelni a zsírfagyasztó géppel, nem sajnálták rá az idejüket. Természetesen ennek fejében ők meg ingyen kapták meg a kezeléseket. Több mint ötven kezelést végeztem különböző korú, nemű, és problémájú vendégen, amíg elértem addig, hogy tudtam pontosan, hogy kéttenyérnyi területnél nincs értelme nagyobbat kezelni egy alkalommal, mert nem lesz hatékonyabb a kezelés.
A harmadik főbűn szerintem “Az idő pénz”, amikor a szépségszalonok nem megfelelő ideig kezelnek, csak előre meghatározzák, hogy mennyi ideig fog tartani a zsírfagyasztás. Ezzel teljesen elveszíti a kezelés a személyre szabhatóságát. Nem is cél ez ilyen esetekben, csak kizárólag a kezelés értékesítése, és akkor mg szépen fogalmaztam. Ilyen esetekben nem az anyagon, hanem az időn spórolnak.
A negyedik főbűn a “Tudatlanság ára”, amikor nincsenek tisztába a “szakemberek” a zsírfagyasztás működési elvével, és ezért nem jól kezelnek. Sajnos itt csak egy megoldás van, a vendégeket kell megtanítani, hogy milyen kezelést ne engedjenek elvégezni magukon, és, hogy eleve ki tudják szűrni azokat az ajánlatokat, amiről lehet tudni, hogy eredménytelen lesz. Rosszabb esetben akár maradandó károsodást is okozhatnak. Most nyugodtan kérdezheti a kedves Olvasó, hogy ez miért az én dolgom, amikor “szakemberhez” fordulok. Sajnos azért, mert csak akkor tudja eldönteni, hogy tényleg szakember végzi a zsírfagyasztás, ha Ön ezekkel a kérdésekkel tisztában van.
Ötödik főbún az eredménytelenség. A gond az, hogy ha nem jó géppel dolgozik egy szalon, lerövidíti a kezelés idejét, akkor biztos, hogy nem azt az eredményt kapja a vendég, amit ígértek neki. Sajnos olvastam már olyat szépségszalon honlapján, hogy nincs jelentősége az eredmény szempontjából a vendég zsírfagyasztás utáni életmódjának. Nem kell napi 3 liter vizet meginnia, és az étkezésére sem kell odafigyelnie. Hiába az immunrendszer falósejtjei takarítják el a sejthalálon túlesett zsírsejteket, azok maradványainak végül a nyirokkeringésen keresztül kell kiürülni a szervezetből. A 3 liter vízre szükség van, ha nem is olyan vasszigorral, mint a kavitációs zsírbontásnál.
Az étkezésnél, pedig ha valaki nem szeretne a súlyából veszíteni, akkor csak arra kell figyelnie, hogy ne vigyen be több kalóriát, mint ami a szervezete felhasznál. Hiába bontja le a zsírfagyasztás a zsírsejtek egy részét, ha a maradékba sokkal több zsír kerül a nem helyes táplálkozás miatt.
Hatodik főbűn “Mégis kinek a teste?”, arról szól, hogy nem szabad, hogy egy zsírfagyasztás fájdalmas legyen, mert akkor valamit rosszul csinálnak. Elég az, hogy rosszul választottak gépet, és nem állítható a vákuum rajta. A másik fő gond a már első főbűnben megemlített fagyásgátló kendő kispórolása, vagy kihelyettesítése, ami fagyási sérüléseket okozhat.
Ezek után a hetedik főbűn a felelősség fel nem vállalása. Sajnos fagyási sérülésnél volt olyan szépségszalon, ami hideg allergiára hivatkozott. Ez azért nagyon durva, mert teljesen mások a tünetek. Különben pedig az a vendég, akinek hideg allergiája van, tisztában van ezzel, mivel egy olyan országban élünk, ahol van tél.
Úgy gondolom, hogy amikor egy szépségszalon hibázik, nem hivatkozhat arra, hogy neki most anyagi gondjai vannak, és nem tudja kifizetni a fagyási sérülésre az orvos által felírt krém árát. Szerintem nagyon szerencséjük volt, hogy a vendég csak ennyit kért, és nem vitte bíróságra az ügyet. Egyértelmű, hogy ki kellett volna fizetni a krém árát, és csak halkan jegyzem meg, hogy valamivel még kárpótolni is illett volna a vendéget a fájdalmaiért, a kellemetlenségei miatt.
Ön mit tehet, hogy ne kelljen elszenvednie hasonló kellemetlenségeket? Abban az esetben, ha felkészül a hét főbűnből, és ezen tudás alapján, választ szépségszalont zsírfagyasztás céljából, nincs félnivalója. Kizárólag a zsírfagyasztás áldásos eredményeit fogja megtapasztani.
Kívánom Önnek, hogy érje el álomalakját!

(kép forrás: https://www.pinterest.com/pin/431290101788658726/)
Szeretettel:
Bárányos Zsuzsa

http://www.zsirbontas-zsirfagyasztas.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: