Tovább a tartalomra
szeptember 28, 2014 / baranyoszsuzsa

Zsírfagyasztás, és a hét főbűn, amit elkövetnek szépségszalonok V.

Ki fizet a végén?

Mit is jelent az eredménytelenség a zsírfagyasztással kapcsolatban?
Először is tisztázni kell, hogy mi a vendég problémája. Nem a tünetet kell megkeresni, mert az nagyon egyszerű. Az okot megtalálni már inkább művészet.
Léteznek olyan tünetek, amikor a zsírfagyasztás nem tud megoldást nyújtani a vendég problémájára, de ez személyes konzultáció nélkül nem lehetséges. Sokszor fordul elő, hogy már a telefonba mondom a vendégnek, hogy nem biztos, hogy a zsírfagyasztás lesz a megoldás, de ő köti az ebet a karóhoz. A konzultáció során, amikor megkérem a vendéget, hogy mutassa meg a testrészt, amivel gondja van, és a tükörben egy mozdulattal megmutatom a megoldást. A vendégek nem akarnak hinni a szemüknek. Nagyon gyakori, hogy azzal keresnek meg, hogy vastag a combjuk. A tükör előtt féloldalt állva megemelem a vendég fenekét, és eltűnik a zavar kidudorodás. Abban az esetben, ha egy olyan helyre kerül a vendég, ahol nincsenek felkészülve különböző kezelésekből, és csak egy zsírfagyasztó géppel dolgoznak, sajnos le kell, hogy írjam az igazságot. Azt adják el, amijük van.
Igaz ez arra, hogy nem jól választottak zsírfagyasztó gépet, mert nem voltak tisztába azzal, hogy milyennek kell lennie, de ez volt a legolcsóbb. A forgalmazó is hibás, mert ő kereskedőként legtöbbször csak eladni akar.
Erről írtam részletesen a „Sarokdísz, vagy zsírfagyasztó gépnek látszó tárgy a szépségszalonokban” címmel.
Itt vendégként is képbe kerülhet, hogy milyen zsírfagyasztó géppel kezeltesse magát, ha nem csak az ismerőseinek szeretné elmesélni, hogy zsírfagyasztásra jár. Kolléganőknek is nagy segítség lehet gép vásárlása előtt.
A másik folyamatosan visszatérő kérdés vendégektől, hogy mennyi ideig tart egy hatékony zsírfagyasztó kezelés. Erre kap választ a „Az idő pénz” bejegyzésben, mivel itt találja a hármas számú főbűnt a zsírfagyasztás terén.
A „Tudatlanság ára” rávilágít arra, hogy nem szabad készpénznek venni, hogy egy honlapon le van írva egy zsírfagyasztás hatásmechanizmusa, akkor ott már minden rendben is lesz. Folyamatos küzdelem, és nemcsak a zsírfagyasztás témában, hogy sokan „kölcsön vesznek” ezt azt mások honlapjáról. Erre jó példa egy magyar szépségszalon honlapján az angol videó a zsírfagyasztásról. Ráadásul, ha valaki nagyon figyel, akkor a kezelőfejen a gép nevét is el tudja olvasni. Gondolom ez után már nem meglepő, hogy nem a videón látható géppel kezelnek a szalonban. A másik érdekes jelenség, amire érdemes figyelni, hogy az előtte-utána képeken van, hogy angolul van a felírat. Gondolom, hogy kizárólag a hazánkba érkező angol vendégek miatt. Nem tartom valószínűnek, hogy ennyi angol vendége lenne annak a szépségszalonnak. Nem elég, hogy egy külföldi szalon eredményeivel szeretnének vendéget szerezni, még arra is kényelmesek voltak, hogy levágják a képről a feliratot.
Minőségi zsírfagyasztó géppel, megfelelő ideig kezelve, ami nem 20-30 perc, de nem is 7,5 perc, ez volt eddig a legdurvábban lerövidített kezelés, aminek a hirdetését láttam. Csak olyan vendéget elvállalva, akinek jó megoldás a zsírfagyasztás, mi teheti mégis eredménytelenné a kezelést?
Mindig nagyon nehéz kérdés, hogy kinél elég a zsírfagyasztás 3 liter vízzel naponta, és ki az, akinek diétára is szüksége van. Talán a legegyszerűbb válasz erre, ha valaki kilóban is szeretne fogyni, és nemcsak centiben, akkor kell az étkezésen is változtatni. Sajnos találkoztam már olyan vendéggel, aki tőlem a cukrászdába ment, és nem azért, mert az volt a munkahelye. Szerintem felnőtt embereket kezelünk, mindenkinek jogában áll kidobni a pénzét az ablakon.
Szerencsére ez nem jellemző.
Tudom, hogy sok vendégnek gondot okoz az emelt folyadék bevitel, de mindennek ára van. Még az első zsírfagyasztás előtt ideje van a vendégnek eldönteni, hogy képes lesz-e erre. Abban az esetben, ha rosszul ítélte meg saját magát, felfoghatja egy önismereti tréningnek. A gond inkább ott van, amikor ezt nem mondják el, vagy nem hangsúlyozzál eléggé.
Amim mindenképpen érdemes elgondolkodni, hogy ha egy kezelésből nagyon nagy árengedmény van, akkor érdemes-e azt a pénzt kidobni az ablakon. Mivel akárhogy is csűrik, csavarják, ez azt jelenti, hogy az eredeti áron a kezelés nem eladható. Jótékonykodás, ilyen formája nem létezik, persze lehet szépeket mesélni arról, hogy ők segíteni szeretnének, hogy minél többen hozzájussanak a zsírfagyasztás áldásos eredményéhez, de ez akkor is csak mese marad. Ráadásul ennek még igazság tartalma sincs.
A pénzen kívül még mivel lehet fizetni?
Először is fizethet a vendég a drága idejével, amit sokkal értelmesebben is eltölthetett volna, de szerintem a remények elveszítése még nagyobb ár ennél.
Csak egy dologra szeretném megkérni, ha járt már valahol zsírfagyasztáson, mert nem tudott ellenállni a meglepően olcsó árnak, és nem azt kapta, amit remélt. Kérem, ne írja még le a zsírfagyasztást, mert ugye kettőn áll a vásár!

(kép forrás: https://www.pinterest.com/pin/431290101788658726/)

Szeretettel:
Bárányos Zsuzsa
http://www.zsirbontas-zsirfagyasztas.hu
http://www.kavitacioszsirbontas.com
http://www.elektro-szepeszet.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: